Fodrász suli - Első nap


2018.09.10. Hétfő 

Izgatottan léptem be az intézmény ajtaján ahol tovább küldtek az öltözőbe. A kisebb lepakolás után, beléphettünk a szalonba, aminek a közepén L alakban tanuló fodrász asztalok voltak elhelyezve.  Létszám ellenőrzés után megkért mindenkit az oktató, hogy vegyünk le a szekrények tetejéről egy -egy hosszú hajú babafejet és szúrjuk rá az asztalra kihelyezett tartóra. -Hmm, ez elég morbid, ahogy leírtam, de bízz bennem, élőben is az volt...-
Miután mindenki elkészült, megmutatta a parketta fonást, amit mindig is gyűlöltem, de nem volt mellébeszélés tökéletesre kellett megcsinálnunk. Már itt is elég bizonytalan talajon éreztem a talpam, mert a hajamat soha nem hordom fonatokban, és másoknak sem készítettem soha szívesen. Másrészt a hagyományos hármas fonásban kimerül a tudományom. Nem tetszenek ezek a hajviseletek, de úgy tűnik kénytelen leszek megbarátkozni velük. Gyakorlás kérdése az egész, menni fog. Pár óra elteltével,és rengeteg gyakorlás után, megkért bennünket a tanárnéni, hogy bontsuk ki a fonatokat és tegyük vissza a helyükre a beteg női fejeket. Helyettük pedig hozzunk rövid hajú egyedeket, vizezőt, és töröközőt. Azt hiszem, itt pergett le a szemeim előtt az életem  amikor megláttam, hogy mi a következő feladat. 
Marcell vízhullám. 5 sorban. Soronként ellentétes irányban.


Baromira egyszerűnek tűnt, ahogy megmutatta és elmagyarázta, hogy hogyan is kell ezt az eredményt elérni. A legbosszantóbb dolog az ebben az egészben, hogy megértettem de nem tudtam megcsinálni. A csoporttársaim sem. Az öltözőben mindenki lehangoltan arról társalgott, hogy mégis hogy fogunk átmenni az októberi vizsgán. Szó szerint a mély vízbe dobtak bennünket az elején. Most azon vagyok, hogy beszerezzem a szükséges eszközöket itthonra...és rettegve várom a szerdát, amikor újra vissza kell mennem gyakorolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése